Trei pasi pentru a genera profit si a construi grupuri
1. Consum
În aproape fiecare test despre vânzarea cu succes, pentru ca o persoana ca vânda ceva, trebuie sa cunoasca mai întâi produsele pe care le reprezinta. Consumul continuu al produsului asigura ca distribuitorii cunosc si înteleg beneficiile intrinseci ale produselor pe care le vând. În plus, va garantam ca nu veti mai putea renunta la produsele noastre!
2. Vânzare cu amanuntul
Distribuitorii pot cumpara produse de la Nu Skin la pretul de distribuitor (reducere de aproximativ 30% din pretul recomandat de vânzare cu amanuntul) si le pot vinde clientilor la pretul de vânzare cu amanuntul. Toti Distribuitorii sunt întreprinzatori independenti si îsi pot stabili propriile preturi de vânzare cu amanuntul. Diferenta dintre pretul en-gros si cel de vânzare cu amanuntul reprezinta profitul dvs.
Exemplu: Cumparati un produs de la Nu Skin cu 40,00 $ si îl vindeti clientului în sistem cu amanuntul cu pretul de 57,20 $. Profitul dvs. la aceasta tranzactie este de 17,20 $.
3. Sponsorizare si duplicare
Sponsorizarea consta în aducerea altor persoane la Nu Skin, pe care le învatati sa va copieze, sa faca exact ceea ce faceti dvs. Pentru a avea succes, trebuie sa pastrati un echilibru între comercializarea cu amanuntul (cumparare si vânzare) si sponsorizare. Daca va concentrati numai pe vânzarea cu amanuntul a produselor, veti pierde un venit suplimentar datorat duplicarii din organizatia dvs. Numarul de clienti pe care aveti timp sa-i contactati este limitat. Pe de alta parte, daca va concentrati prea mult pe sponsorizare, veti vinde mai putine produse, iar asta înseamna o investitie mai putin profitabila pentru dvs.! Nu uitati: organizatia dvs. va face ceea ce faceti dvs. Trebuie deci sa creati un echilibru între vânzarea cu amanuntul si sponsorizare.
Când sponsorizati persoane, puteti crea volum în organizatia dvs. inferioara, prin adaugarea volumului de vânzari de grup la volumul dvs. personal de vânzari (volumul pe care îl primiti la toate cumpararile pentru consum personal si vânzare cu amanuntul).
Comisioanele sunt generate numai pentru Volum de vânzari de grup si personal al produsului vândut.
Exemplu: Comandati produse în valoare de 200,00 $ pentru consum personal si vânzare cu amanuntul. Sponsorizati si 3 Distribuitori care fac acelasi lucru (3 x 200 = 600 Volum vânzari de grup). Veti primi comisioane pentru 600 GSV în plus si în afara de veniturile dvs. rezultate din vânzarea cu amanuntul.